La un liceu din Prahova niciun elev nu a promovat BAC-ul!
Aşa se întâmplă când idealul tău în viaţă este să ajungi pitzi-mioriţa unui băieţaş cu bani, când ideea de a VISA se rezumă la cardul iubitului, iar pe amantul tău preferat îl cheamă Master Carlo. Iar dacă cumva eşti de cealaltă parte a genului gramatical şi tu speri să devii mare fotbalist şutând de la unşpe metri golurile din căpşorul naivelor mai sus amintite, ajungi să pici bacul grămadă.
Trist…
Dar asta se vede la televizor.
Şi apoi ne mirăm că se găsesc destule pupeze care îşi dau alocaţia pe-o lună ca să bea o apă plată cu lămâie în Bamboo de majorat, în speranţa că vor agăţa un designer care să le doneze silicoane nou-nouţe sau poate vreun bătrânel, aşa mai scund în bărbăţie dar cu nevoi acute de reflexoterapie la orizontală.
Bravo copii!
















Jul
2:08
ehh, ce sa ceri:|..de la un timp incoace nu prea mai are multi elevi Romania cu care sa se mandreasca..pentru ca aceia nu au bani destui ca sa se investeasca in talenetele lor si statul le ofera drept recompensa doar o diploma..asta la cei buni
La cei rai..ei bine..la ei nici nu mai ai pretentii..ei tanjesc dupa un 4,5..nici dupa 5 sau 6 cum era mai demult..e o zicala pe care o aud deseori de la unul dintre profesorii mei..”Viitor de aur tara noastra are”;)
Jul
2:12
Chiar ca trist …. foarte trist .
Vai de capul nostru !
Jul
2:16
Trist !!
.. s-a dus si generatia asta noua .. vor bani si sex
Jul
2:37
dar profesorii ce fac… :-j vor salarii mari in fiecare an, pe langa faptul k ofera meditatii fara a plati vreun impozit, EVIDENT !
acum doi ani, in liceul meu, doar 20 am luat bac`ul… dc ?! k daca profesorii nu s-au implicat, elevii s-au bazat pe copiat… sau pe banii lui “daddy”..
dc nu pui rimel problema profesorilor care nu-si fac meseria ?!..
intotdeauna oile o iau pe tarla daca pastorul nu le indruma. corect ?
Jul
8:31
nu e vina profilor ca niste oi sunt tampite si nu invata. daca de acasa oile sunt prost invatate si necontrolate normal ca si la scoala (la pascut) fac ce stiu ele mai bine.
ce vina ar avea un prof ca o pitzipoanca bate toata noaptea cluburile si vine (daca mai vine) la scoala in ultimul hal?
si pana la urma e lucru deja stiut: ai carte, mori cu ea in brate, ca partea o iau altii. la ce bun sa se streseze cu bacu cand existe botezati, irinei si baieti destepti pentru fiecare pitzi? unele fete de varsta biancai probabil fac facultate, master, insa daca nu au fost blondele nimanui, bianca deja le-a luat-o inainte (financiar)…
asta e, tara ii vrea prosti si ei se vor la fel….
Jul
8:58
dar elevii astia cum ajuns in clasa a 12-a si pica?trebuia lasati corigenti…repetenti….deci eu sustin ideea ca si profesorii au vina….nu e doar vina lor dar au contribui si ei la esecul asta…la alt liceu din Ph au picat 110din120….si au picat la modul ca au luat 1.2-1.9la matematica de exemplu…in ideea in care este 1pct din oficiu…intrebarea e:unde au fost profesorii 4-5ani de zile(la scolile unde exista clasa a 13-a)…daca elevii au ajuns la bac..si au luat cat?20?30sutimi la matematica?…asta se vedea de-a lungul liceului…nu trebuiau sa ajunga pana la bacalaureat daca nu erau in stare….e vina elevilor..a profesorilor…a sistemului care exista…si cand am dat noi bacalaureatul a fost greu…dar nu s-a picat cu notele astea..da..i-a tras in jos ca nu au mai avut probele orale care sa le ridice media…dar marea majoritate nu a luat peste 4…la unii a fost greu sa ia peste 3…sau chiar peste2…asta da e trist…sa speram ca in curand se va schimba ceva….
Jul
22:36
Smiley, ai mare dreptate in tot ce ai spus, dar de ce te iei doar de fete? Si baietii sunt la fel ! Oricum si eu ma mir cum au ajuns in clasa a 12-a, dar ce sa ma mai mir cand am exemple clare in clasa mea, au trecut intr-a 12-a cu niste medii groaznic de mari, cand nici sa scrie corect in limba romana nu au habar. Si nu sunt doar fete, ci si baieti.
Jul
22:42
@R
nu am intentionat sa ma iau doar de fete…
prostia nu are sex…. e la fel si la baieti.. insa astia nu prea isi gasesc irinei, astia sunt baietii lu’ tata…
Jul
14:14
mah copii, nu va mai agitati si nu mai regurgitati tampenii. liceul in care s-a picat la greu e,clar, unul foarte prost. la fel cum sunt multe licee in tara asta! pe drept, ar trebui lasati repetenti 75% din elevii unei astfel de clase/scoli, corect? dar aveti idee ce inseamna asta? desfiintarea clasei respective si chiar ai scoli. asa ceva nu se face! in ritmul asta am ramane fara scoli. au si prostii dreptul la educatie, nu fiti “rasisti”! si incercati sa nu mai dati vina pe profesori. e penibil…
Jul
18:49
si e mai bine sa ajunga la bacalaureat si sa aibe rezultatele astea nu?sa se duca la sapa daca nu sunt in stare…ce?vor sa aibe diploma?eventual si o diploma de facultate?se umple tara de prosti…e deja plina…lasa..ca si profesorii…s-a vazut la titularizare ce rezultate obtin…e penibil ca asemenea profesori aduc elevii pana la bacalaureat degeaba
Jul
20:09
just me, calmo. cati 15 ani ai de gandesti asa? cu totii stim ca 10 clase sunt obligatorii. si daca ai tinut prostul in carca juma de liceu, il mai tii jumate. la facultate nu se infige nimeni, tot munca de jos ii va mananca. (asta daca nu’s parintii plini de bani.) ce cauta la bac? ce cautam cu totii. finalizarea studiilor. e mai bine sa fim aratati cu degetul pentru abandon scolar? nu cred.. cat despre profesori, nu cred ca e cazul sa generalizam. intr-adevar, unii din ei, in special cei tineri, sunt slab pregatiti, dar aici avem de-a face si cu lipsa de experienta. in facultate se face prea putina practica… ca sa nu mai vorbim de cei bine pregatiti, care se orienteaza (oameni destepti) spre locuri de munca mai bine platite si mai putin stresante. sa nu crezi ca-i usor sa educi si sa tii in frau 30 de draci?
de vina pot fi si parintii, care nu se intereseaza de plozii lor. sau sistemul, ce sa mai incolo, incoace! parintii stau prea mult timp la serviciu ca sa aduca bani acasa, astfel copiii raman nesupravegheati. of, ce de probleme gasim, daca ne scremem putin!
Jul
21:26
nu poti arunca pur si simplu vina pe profesori pentru ca niste ratati incapabili si-au cazut bacul,fii serioasa :-j
Jul
10:00
In sfarsit are si bacalaureatul o relevanta. A se vedea cat de mult se “invata” in scolile noastre.
Jul
10:31
Nu mai fiti asa de negativisti..Sunt atatia copii care invata.Sunt multi cu care ne putem mandrii,daca voi nu-i stiti nu spuneti doar ca sa va aflati in treaba!Romania are multi elevi buni care invata si ii vezi pe la toate concursurile!
Jul
13:03
asa e, sunt unii caposi (elevi/eleve) ce nu vor irinei si alti botezati si lupta pentru asta, invata, si statul roman ii rasplateste…. injosindu-i si jignindu-i cu fiecare ocazie. poate elevii aia se vor face medici/profesori, si ei vor fi injurati la randul lor ca sunt spagari, ca fac meditatii cu toate ca ei nu au ajuns asa acolo…
in curand nu o sa mai vrea nimeni sa invete.. pentru ce sa mai inveti? sa te umileasca toti cocalarii?
Jul
14:36
Da sa te faca tocilar/a.
Smiley nu uita cate greve au fost anul acesta!
Jul
14:57
@corina: nu neaparat ca te fac tocilar/a cocalarii, insa la un moment dat vrei un job,aplici, cv, interviu insa vine nepotu primarului si ti-l ia si se duce dracu’ toata viata ta. ca realizezi ca esti la mana lor si ca ai invatat degeaba. Ca poate puteai si tu sa traiesti ca o lepra si sa nu-ti tocesti coatele pe bancile scolii….
legat de greve, le stiu, le-am facut. e drept, eu nu m-am spart in dansu’ pinguinului, insa am facut greva (la cea din aprilie, parca, nu am participat deloc) i’m one oh them!
Jul
10:32
liceul e din buzau nu din prahova …oricum e trista situatia…am ajuns raaaaaaaaaaaau
Jul
10:48
lamentabil…poftim viitor pt tara asta…sper sa obtin bursa in strainatate, pentru ca aici mi-e mila de viitorul meu^^
Jul
10:58
Nu stiu pe cat de vina sunt profesorii dar elevii sunt singurii responsabili.
Cunosc un pustiulica are a dat acum Bac-ul si l-a picat.
I-am zis de multe ori sa invete si sa nu se joace cu focul ca nu-l ia, normal ca nu a invatat si l-a tratat ca pe o joaca. A avut si parinti permisibili si l-a lasat de capul lui iar acum au vazut ce odrasla au crescut.
Jul
11:03
Din liceul “Dan Mateescu” din Calarasi nu a promovat nimeni..iar din “Sandu Aldea” au promovat doar 7..:))
Jul
11:06
Profesorii au o mare vina. Se implica tot mai putin in actul educational. Se vina pentru asta e statul care “asigura” saracia atat in scoli cat si in buzunarele profilor.
O alta mare parte de vina o au elevii. Foarte multi prosti la PRORPIU! Pentru asta sunt de vina parintii…care in afara sa-si adune hainele si sa duca gunoiul si sa-si adune hainele de prin casa. De vina sunt si parintii parintilor ca nu i-au invatat pe astialalti ce inseamna ambitia si cum s-o transmita.
De vina suntem toti ca nu avem pretentii. In primul rand de la noi insine. Pentru ca avem un respect de sine foarte scazut alimentat de o educatie precara.
La final…cu totii suntem de vina, de la cel mai mic pana la cel mai mare!
Jul
11:08
M-am enervat asa tare incat m-am balbait si-n scris si-n exprimare. Daca nu pricepeti face-ti un exercitiu de imaginatie si completati ce lipseste…
Uffff !!!
Jul
11:30
Din moment ce au picat toti n`ai cum sa spui ca e doar vina elevilor, deci n`ai cum!!!! In primul rand e vina profesorilor pentru ca au bagat atatia copii inn bac; daca nu faceau asta repetau anul, dadeau corigente=> mai repetau/invatau ceva. Daca nu intrau nu picau:)
Or fi ei prosti/ ametiti/ cocalari/ pitziponci. Da` toti ma!? chiar toti?!
eu nu prea cred:)
Jul
13:05
la scoala se lucreaza cu materialul clientului. daca iti aduc la scoala marfa de proasta calitate n-ai cum sa scoti un produs de calitate superioara.
da, e vina profilor ca i-au trecut clasa si ca i-au bagat in bac, asta da!
Jul
13:13
Dar tu nu te gandesti ca e primul an in care in liceul ala pica toti? Si anul trecut s-a dat un BAC acolo, si acum 2 ani..si tot asa. Cu aceeasi profesori! Si totusi 2010 a fost prima data cand au picat TOTI! Sincer nu ma mira, pentru ca intr-adevar copiii din ziua de astazi au alte preocupari.
Jul
11:32
ah ,sunt mandra ca am promovat bacul
Jul
12:02
Jul
12:03
felicitari!
Jul
16:08
mersi mersi
Jul
18:28
bravo! si eu, tot mandra sunt XD dar mai am de invatat pt admiterea aia…
Jul
20:43
pai succes mult la admitere
Jul
11:33
Plus ca e vorba de un liceu de arte si meserii.
Jul
11:57
Si eu am promovat anul asta, si pot spune ca si profesorii poarta o parte din vina. Nu le-a cerut nimic toti anii si pur si simplu le-au vandut medii de trecere. Eu, personal,nu m-am pregatit intens pentru BAC decat o saptamana, insa invatand lectie de lectie in 4 ani de zile a mai ramas ceva in minte, a fost un fel de recapiturlare(am luat nota mare, nu doar de trecere).
In fata mea la romana statea un tip care nu invatase decat doua romane, si cand l-am intrebat la ce facultate da, a raspuns simplu ca nu da nicaieri ca vrea doar sa faca un curs de calificare si gata. Asta in conditiile in care face parte dintr-un liceu foarte foarte bun, cu pretentii.
Si ca el cati n-or fi…asa ca vina eeste:
1. a sistemului in primul rand pentru ca nu le ofera profesorilor suficient si nu da afara profesorii incompetenti;
2. a profesorilor(si nu numai) care nu isi fac meseria cu responsabilitate, totul e facut sa fie, sa treaca si ziua de azi;
3. si in ultimul rand al elevilor care sunt victimele acestui sistem si din pacate nu constientizeaza ca de fapt nu profesorii sau sistemul au de pierdut ci ei, ca individ. Asta totusi nu scuza faptul ca nimeni nu invata, care e ”copil bun” da rezultate bune indiferent de sistem sau profesori, daca vrei sa inveti, inveti, ca nu te opreste nimeni.
Jul
12:20
Danz3l nu mai comenta ca la ce romana scoti tu pe gura n-ai fi trecut Bacul nici cand or zbura porcii.Nu esti nici macar aproape de a fi elocvent in ceea ce scrii aici.
Jul
22:59
Exista doua posibilitati: fie esti un elev ratat care n-a reusit sa ia bacul fie esti un profesor la fel de ratat dar pe deasupra fffoarte frustrat.
Daca niciuna nu e varianta corecta eu cred ca esti la fel de ratat/a chiar si numai pentru faptul ca ai comentat anonim.
Ideea e ca elocvent neelocvant ieri mi-am luat licenta….cu o nota elocvent de mare, la o facultate de stat unde am avut loc bugetat. Si da: ma laud
))))))
Jul
12:27
sa fim seriosi nu se mai invata carte in zilele astea si profesorii nu isi dau interesul la ore la scoala sa priceapa toata lumea;) vor sa vii la meditatii,sa le iasa si lor ceva.nici copii nu vor sa invete,vor cluburi,bani :-j,asa ca sunt vinovati 50-50.;).
Jul
13:20
Foarte tare ..
) Nici eu nu am luat bacu’ si nu plang .. asta e ,uneori avem esecuri alteori “succesuri” :-j
Jul
13:27
Poate ai dreptate dintr-un anumit punct de vedere,dar nu trebuie sa generalizam,spre exemplu sunt multi care au dat examenul si care l-au si promovat cu note mari si pe merit luate.Am luat examenul cu 9.51 pe munca mea nu-i suficient?
Jul
13:31
chiar nu a fost greu bacu anul asta si daca se straduiau putin luau cu usurinta un 6-7.la toate materiile…nu pot sa inteleg cum au picat atatia copii..
Jul
16:09
la matematica T1 a fost destul de greu..chiar si pentru cei care au invatat
Jul
13:35
si eu care nu eram multumita de media de la bac
),si sunt altii care ar fi vrut sa aibe macar 3 sferturi de media mea,dar …nah…..doar eu stiu la cate am renuntat pt a invata;)
Jul
13:52
omg deci varumeo o luat 7 si nu o invatat inainte sa recapituleze sau asa dar nici unu sa nu treaca omg o.O
Jul
13:55
uite de exemplu de la un liceu la noi la mate si la chimie au picat aproape 70..de ce? greu, iar la ce mate si chimie faceau ei , bine profii mai bine nu mai comentez..si eu sunt de parere ca si profesorii au o parte din vina dar si elevii ca nu invata.
Jul
13:59
buzau, rimelutz! buzau! din prahova sunt eu si m-am alterat grav cand am citit articolul!
either way, anul asta a fost jale la nivel national. nu stiu cine e de vina.. ministerul invatamanutlui, care exceleaza la capitolul schimbari(in rau)? profesorii slab pregatiti/ dezamagiti de salariile mici? elevii care sunt din ce in ce mai dezinteresati? sau toate la un loc… ce sa mai, dezastru!
Jul
14:14
cel putin aici la noi au fost lasati sa copieze cu nesimtire..deci toti ar fi trebuit sa ia,insa la corectare cand vezi 10 lucrari la fel, il treci pe primul iar pe celalalt il pici, cel putin asa se spune pe aici ca a fost.
Jul
14:24
de unde esti?
eu sunt din alba si la centrul meu de examen s-a copiat pe rupte..toata lumea are note fff mari
Jul
15:16
si eu sunt din Alba si ai dreptate, s-a “foarte” copiat!
)
Jul
14:26
in buc au picat peste 50%!!!!!!
Jul
14:58
nu prea ma mir. daca sunt si la licee de elita elevi care n’au treaba cu scoala, care dumnezeu stie cum intra la astfel de licee (daca erau examene de admitere sigur nu treceau), la ce va asteptati de la un liceu asa slab? e socant, si trist, dar multi considera ca e pierdere de timp sa’nvete. probabil mai toti de acolo s’au bazat pe copiat, dar surpriza! n’aveau de la cine sa copieze. trist, foarte trist. cat despre profesori, or avea vina lor, dar astia le’au fost elevii, cu ei au defilat. stiti cum e, daca vrei sa inveti, inveti, ca nu’ti interzice nimeni. dar probabil daca voiau sa invete alegeau alt liceu…
Jul
15:02
nu inteleg… cat de prost sa fi? acuma pe bune !!
si eu am dat bacalaureatul anul acesta (si l`am luat cu 8.95 – am dat la romana, mate si bio) si pot sa afirm ca subiectele au fost chiar usoare.. doar prin simpla prezenta la scoala pe parcursul anilor de liceu, fara sa inveti nimic (!!!), se putea lua cel putin 5-6. tot ramaneai cu ceva daca auzeai mereu aceleasi lucruri! daca si la scoala le e greu sa mearga atunci isi merita pe deplin soarta!
e adevarat ca noi suntem si prima generatie care nu a avut variante de bac (din care sa ne pregatim/sau sa copiem) si a fost primul an in care nu s-au luat in considerare notele de la probele orale (care ar fi trebuit sa ne ridice mediile) dar asta nu poate fi o scuza ca ATAT DE MULTI elevi sa nu promoveze! sincer mi-e rusine ca fac parte din generatia asta..
Jul
15:05
da faza tare e ca la oral majoritatea au EXPERIMENTAT si la scris, sub 5
Jul
18:02
buzau e un judet care nu e prahova:)) daca intelegi aluzia mea fina;)
Jul
18:32
cred ca e din buzau , nu prahova liceul
Jul
18:37
“La un liceu din Prahova niciun elev nu a promovat BAC-ul!”
Iar cand dai click pe link apare :
“Niciun elev de la Grupul Şcolar Agricol din Smeeni nu a reuşit să promoveze examenul de bacalaureat
Potrivit inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar Judeţean Buzău, profesorul Florina Stoian, în urma afişării rezultatelor parţiale la examentul de bacalaureat s-a constatat că niciun elev de la Grupul Şcolar Agricol din Smeeni nu a reuşit să promoveze examenul.”
Din cate stiu eu Buzau este un judet si Prahova este altul……sau cine stie cum au promovat unii examenul de bacalaureat… no comment rimel
MDA
Jul
19:52
de ce s-a ajuns in aceasta situatie? pt ca sistemul din Romania NU INCURAJEAZA INVATATUL! pt ca nu poti sa faci nimic fara BANI sau RELATII!!! poti sa inveti cat vrei, pana la urma tot esti luat de fraier! NE MAI MIRAM ?????????
Jul
22:16
problemele economice au dus la mai putini bani, deci mai putina mita asa ca rezultate mai slabe la bac. curios este ca in liceele cu prestigiu comisia de cele mai multe ori inchide ochii, pe cand in celelalte ….
Jul
22:36
si intr-un liceu din judetul buzau s’a intamplat ca niciun elev sa ia bacul… si nu profesorii trb invinuiti, ci elevii, pt k sunt inconstienti….
Jul
0:10
E si vina scolii din care provin elevii.Cu cat e mai prost liceul si niveul la care se invata, cu atat sunt si profesorii mai nepasatori.Si cum sa nu fii, din moment ce tu te zbati si vezi ca acei copii sunt nesimtiti, nepasatori si sa nu mai zic.Iar cand vezi ca si generatiile viitoare sunt la fel…esti complet descumpanit. Totusi, aici nu prea e vina elevilor si nici a profesorilor.E vina SISTEMULUI.Numai si numai a lui.Sora mea a terminat psihologia.Acum se intreaba unde sa se angajeze.Singura sansa ii peste hotare, ceea ce nu e normal, ar trebui noi sa procuram absolventilor locuri de munca..chiar si cu criza asta.Si cunosc presoane care au terminat facultati cu alte profile si isi pun aceleasi intrebari.Mai sunt si modelele pe care le vedem la tv, pe net….pai cand vezi ca o prosta ii pt tv non stop si un analfabet apare la mister univers..cum sa mai inveti?..te gandesti…bai…imi pun silicoane..imi fac poze pe soba sau catarata pe pereti si poate ma vede vreun fotbalist sau stiu eu ce barbat caruia nu i s-o mai sculat de mult(scuzati-mi vorba).Si cum sa mai inveti cand te gandesti ca n-ai viitor?…pentru ca in Ro clar nu ai asa ceva.Dar tocmai aici gresim.Pt ca exsista viitor..in alte tari.Dar dc sa ne chinui sa scoatem o bursa?Sa invatam o limba starina?Mai bine aparem pe cocalari.com(sper ca nu-i nimic ca am facut reclama
)
Jul
0:59
http://www.tpu.ro/informatii-utilitare/cum-se-calculeaza-media-finala-de-la-bac-ma-intereseaza-pt-o-vecina-are-urmatoare-note-romana-oral-5-eng/ Model de prostie =)))
Jul
11:36
am ajuns foarte rauuu!!!
cum sa nu iei BAC-ul???
imi este mila de cei care invata si ajung rau si toti dobitocii ajung idolii natiunii…
prostie…
Jul
14:28
NU mai aruncati vina pe profesori .intr-adevar la liceul ala au picat cu gramada BAC-ul dar uitati-va la colegiul carol1 din craiova sa vedeti cati au laat bacul cu 10 si nu a picat nimeni.CONCLUZIE:cu cat e mai bun liceul cu ata iti doresti sa te ridici la acel nivel,dar dak te duci la un liceu nu foarte bun,unde nu e nici urma de concurenta,e normal sa pici bacul si examenele
Jul
20:21
acum am dat si yo bacu si l-am picat cu 5.91…se pare ca profesorilor care au corectat nu le-a fost pe plac cele 7-8 pagini completate la romana, toate problemele care le-am rezolvat la mate si exercitiile de la biologie deci nu bagati toti elevii in aceeasi oala…pot da n numar de exemple cand la aceeasi rezolvare la matematica au luat note diferite (6.55–9,35, curios nu?)…asa ca mie imi vine sa imi bag **** in el invatamant si sa plec in alta tara…bafta la toti
Jul
21:35
daca luam nota mare, luam ca suntem destepti.
daca luam nota mica (sau picam) nu e din cauza ca suntem prosti, vina o au intotdeuna altii …
pff
:-j
Jul
22:55
enya te-as sfatui sa iti deschizi bine ochii la lumea din jur…nu vezi ca in tara asta merge totul ca pe roate daca dai bani…iti pot da un milion exemple…nu zic acum de toti care chiar au invatat.
Ms ca ma faci prost…chiar ma consider un prost si ma bucur ca te crezi destept/a
P.S. la biologie am facut la fel cu colegul meu (exact la fel )yo am luat 5,35 el a luat 6,15…presupun ca sunt yo de vina ca sunt prost?
:-J
Jul
23:16
da` nu vorbeam cu tine omule, am dat si eu un comentariu…n`am voie?! bv tie pt cat ai luat, si nu, nu esti tu de vina
Jul
23:34
mda…de asta te refereai la tot ce am zis yo :-J