Blăniţele Monicăi Columbeanu

Scris de Rimel in Showbiz românesc, TopPage // 24.01.2010 // 338 comentarii .

Blăniţa Monicăi Columbeanu

E cucoană mare, tre’ să-şi ţină curu’ la căldurică!

Dincolo de faptul că a scos euroi grei pentru aceste blăniţe, mai e şi partea cu sacrificiul suprem al patrupedelor îmblănite care au contribuit la bună starea şi lookul desăvârşit de madamă parvenită!

Ziarul Libertatea a pus un specialist în blănuri să analizeze hainele Monicăi Columbeanu, iar rezultatul sigur ar provoca tulburări grave la sediul PETA: blănuri de 25.000 de euro pentru care au fost kilărite 100 de animale!

Dar cum n-avem PETA în Românica, i se cam rupe lu’ Monica…

Vrei să fii mereu pe fază? Abonează-te la bârfele Rimel.ro prin mail3 email , RSS RSS sau twitter_48 Twitter !



Comentarii

  1. 1
    Mar

    0:51

    Comentariu scris de alba-ca-zapada

    nu ma contrazic milla, problema e ca nu m’am facut inteleasa de la inceput, probabil… dar, sunt unele lucruri care le pot face si le fac cu mare placere…

    desi nimanui probabil nu’i convine ca animalele se transforma in aceste ‘minunate’ blanuri care sunt imbracate de femeile potente financiar de regula,sunt maltratate si sacrificate in asemenea mod…eu ca om (momentan, azi maine peste un an )nu prea pot face ceva sa le ajut!! pentru ca este peste puterile ele , pot spune doar “saracutzele, vai ce mila imi e!!!” dar sunt lucruri care le putem face si in acele lucruri doresc sa ma implic! desi nu reuseseste un om, 10 sau 100 sa schimbe mare lucru, macar o parte din ceea ce poate face, sa faca!!!!!! si sa nu trancaneasca aiurea si fara rost, sa inteleg ca tu nu esti d acord cu faptul ca aceste animale sunt jupuite de vii, oke…si faci ceva pentru asta? nu faci, pentru ca asta se practica din cele mai vechi timpuri, si chiar daca am evoulat din multe puncte de vedere unele chestii raman neschimbate pe acelasi sistem antic, si decat sa’ti bati gura aici pe un subiect pueril mai bine pui mana si faci ceva ce tine d tine si ce te poate face sa fii mandra d tine, desi nu zic ca tu nu faci ceva de genul, cine stie!!!si probabil daca oamenii ar deveni mai buni pentru inceput unii cu altii si am rezolva aceasta problema majora, urmatorul pas ar fi sa ajutam si animalele, asta e doar parerea mea pentru unii poate fi foarte proasta si lipsita de sens(nu imi pasa), fiecare gandeste in modul lui si este influentat de educatia primita si de cei 7 ani d acasa!!
    si da, daca vii tu acu cu un plan gen “ce putem face pt aceste biete animale!” eu ma implic cu placere si trec in randu “ipocritilor” ecologisti …si cred ca multi d aici (ella, claudia, iulia etc )

    • 1
      Mar

      14:17

      Comentariu scris de milla

      Știi ce am făcut eu spre deosebire de tine?…mi-am schimbat mentalitatea…pe mine nu mă va tenta niciodată să-mi cumpăr sau să primesc o blană numai pentru că e scumpă sau că îmi conferă un anumit statut social, cum cred unele…dar tu dacă ești de acord cu afirmațiile Ellei, Claudiei și a Iuliei…însemnă că ai admite așa ceva…vezi diferența? sau ca să te citez pe tine mare ființă binevoitoare a societății ce ești!…(nu imi pasa)…adică asta e răspunsul tau…
      Cele mai ipocrite sunteți voi, care ascunzându-vă după masca ”dar eu ce pot face,că nu pot schimba nimic” sau ”de una singură nu pot face nimic pentru animale” pretindeți că există cauze mai nobile.
      Și apropo dacă nu-ți pasă de subiect, care apropo era în fond despre animalele maltratate și dacă ți se pare așa pueril..de ce ne plictisești cu prezenta ta…și schimbi subiectul în direcția care îți convine? Când subiectul discuției vor fi anumite aspecte sociale..te invit să ne faci atunci pe noi toți ipocriți,bătuți în cap etc etc și alte apelative drăguțe care s-au utilizată în această discuție…ok?
      P.S: dacă vrei ca oamenii să fie mai buni..începe cu tine și NU MAI JIGNI PE TOȚI CARE NU-ȚI ÎMPăRTĂȘESC PUNCTUL DE VEDERE!!!

      • 7
        Mar

        20:22

        Comentariu scris de Dede

        Bravo milla, frumos raspuns.

  2. 3
    Mar

    12:58

    Comentariu scris de mazar fucker

    hai lasa-ne distrusa naibii.erai inainte o tarancuta din fundul moldovei….acum ti s-a schimbat doar look-ul.vad ca macar te-a imbracat porcushorul ala de giunnea d iri.

  3. 4
    Mar

    13:30

    Comentariu scris de eu

    pt domnul mazar fucker:daca vrei sa stii, pentru cultura ta generala, columbeanca e din bacau, iar nu din Fundu Moldovei, care este o comuna din judetul Suceava, prin urmare este din Bucovina nu din Moldova ca Bacaul.mai invatat un pic de istorie ca nu strica…..

  4. 7
    Mar

    13:58

    Comentariu scris de Chakra

    Da sa o EA dracu…=))

  5. 7
    Mar

    14:58

    Comentariu scris de Ela

    esti simpatic (a) “eu”,colegul nostru ” mazar fucker “nu s-a referit la o localitate din Moldova….dar tu stii fff bine lucrul asta …..a folosit o expresie,des uzitata in vocabularul romanesc …

  6. 7
    Mar

    15:14

    Comentariu scris de Ela

    Dar tu ce faci Milla ? ….doar comentezi ce spun altii si iti spui punctul de vedere…..ceva palpabil,ceva care sa schimbe situatia bietelor animale….spune-mi ,te rog, doar faptul ca tu nu-ti cumperi haina de blana naturala si esti vegetariana….schimba cu ceva situatia ? scuza-ma ca-ti spun asta-i “frectie la picior de lemn “……..si oricum, n-am fost ipocrita in viata mea si crede-ma ca nu o sa incep acum…..fa ceva,implica-te si fizic in asa zisa ta lupta continua cu cei care n-au scrupul si sacrifica animalele pt.blanuri…asa….vorbe goale….fara nimic concret….este pierdere de timp ….numai ca te contrazici pe un site ca n-ai ce face….crede-ma, nu este benefic pt.nimeni….eu iti stiu parerea si te admir…..dar demonstreaza-mi ca schimbi situatia….sau macar ca incerci s-o schimbi facand ceva…….concret

    • 7
      Mar

      18:12

      Comentariu scris de milla

      Ela. eu am tot scris până acum citește toate mesajele mele…mă plictisește să mă repet….oricum suntem o nație de certăreți și de ”gică contra” așa că ai dreptate eu nu ma mai bat gura de pomană…vreți să distrugeți tot ce aveți în jurul vostru de amorul arte…nu aveți de cât, o faceți pe conștiința voastră!…Din punctul meu de vedere eu o am curat…DA chiar prin simplul fapt că refuz să mănânc carne și să port blană și piele naturală…dacă ți se pare așa simplu… fa și tu la fel!

  7. 7
    Mar

    16:20

    Comentariu scris de claudia

    pentru EXACT din Cipru

    daca intr-o zi sar descoperi ca pielea de om vindeca boli incurabile, cum ar fi prostia si ignoranta in special, stai tu linistit(a) m-as duce singura la “abator ” poate poate ar putea sa se salveze ceva.nu ma mir ca unul,una care spala “toalete”in cipru imi da lectii de etica mie.cum am mai spus sunt pro PROTECTIA ANIMALELOR, dar sunt lucruri mult mai importante decat o blana.ar trebuie sa iti fie rusine de tine, si nu de mine ca nu are de ce, de mine ma ocup eu nu trebuie sa porti rusinea mea.ma bucur ca ai scarba fata de noi”copii din ziua de azi”oare fata de copii tai ce o sa simti?nu cred ca are rost intrebarea.FLOARE SI FLORIN DIN VALE AU PLECAT IN STRAINATATE SI AU AJUNS FILOZOFI SI CRITICI PESTE CONATIONALI LOR. UPS AM GRESIT, ITI ESTE RUSINE DE CEI DIN FOSTA TA TARA. APROPO SI MIE MIE RUSINE DE CEI PLECATI DINCOLO CARE FURA, OMOARA, CERSESC SI SUNT SLUGI LA STRAINI.

    • 8
      Mar

      7:09

      Comentariu scris de Exact

      Tocmai aia care pleaca dincolo “la spalat toalete” tin Romania pe linia de plutire. Lasa, nu ii mai critica tu pe cei ce sunt in strainatate (cei care muncesc desigur), ca si-au sacrificat vieti pentru un viitor mai bun, pentru copii lor, pentru a isi intemeia o casa, pentru o siguranta materiala cat de cat mai mare. Un trai decend il ducem noi. Asa slugi si sclavi cum ne cataloghezi tu, dar macar aici stiu ca daca lucrez 12 ore la 35 de grade zilnic , la sfarsit de luna iau un salariu din care am reusit sa le intemeiez copiilor un viitor mai sigur.
      Nu toti ne-am nascut cu parinti de bani gata, parintii nostri nu au furat, si nu am stat sa dam spaga pe o diploma de facultate. Parintii nostri au fost muncitori in Vulcan, CFR, IMGB, Faurei, Ploiesti Sud. Noi nu am stiut ce inseamna sa iti etalezi un crac gol sa poti sa iti iei o diploma. Deasta am ajuns aici. Pentru ca in tara dupa ani de munca, inca mai luam un salariu de mizerie de 15 milioane.
      Lasa tu criticane pe noi, si stai tu comoda in propriati blanita a la Columbeanu’.
      Noi astia de aici stii ce? Suntem mandri, suntem mandri ca am facut ceva in viata.
      Dar tu ce ai facut draguta? A da am uitat. Porti hainute de blanita…

    • 8
      Mar

      12:27

      Comentariu scris de milla

      Să-ți fie rușine…poate într-adevăr nu tocmai mă mândresc cu cei care ne fac țara de rușine, dar cei care muncesc acolo cinstit chiar nu merită comentariul tău răutăcios… ești prost crescută dacă gândești așa de cretin….

      • 8
        Mar

        12:31

        Comentariu scris de milla

        Claudia…

  8. 7
    Mar

    19:13

    Comentariu scris de Ela

    Buna, Milla ! Eu nu port haina de blana naturala,n-am purtat niciodata si nu pt. ca nu-mi permit ,ci pt. ca nu ma intereseaza…..nu pun accent pe imbracaminte chiar daca sunt femeie,dar in schimb recunosc ca mananc orice fel de carne : vita, porc, pui si peste .Sorry !!! Nu pot sa scot carnea din alimentatia mea si nici nu vreau…..mananc carnea animalelor ce sunt crescute pt. a fi sacrificate pt. hrana oamenilor si crede-ma ,nu ma simt deloc vinovata pt. acest lucru….in schimb nu sunt de acord cu violenta asupra animalelor de orice fel, sacrificarea si chinuirea animalelor……sa fi iubita !

    • 8
      Mar

      12:30

      Comentariu scris de milla

      Bravo ție…eu nu judec pe cei care consumă carne. oricum își fac rău singuri (carnea oricum nu e sănătoasă), dar eu m-am luat doar de blănuri și piei naturale…cu ele am ceva! În rest fiecare cu decizia lui….și tu să fii iubită…de fapt toate femeile să fie iubite, indiferent de convingeri. La muți ani!

      • 8
        Mar

        16:03

        Comentariu scris de cineva

        tin sa te contrazic. inca de la inceputurile omului pe acest pamant, el a fost, este si va fi un animal CARNIVOR. ca multi zic, hai sa fiu vegetarian, ca iubesc animalele, ca bla, bla, bla, asta e partea a doua. Dupa cum bine stii, carnea ofera cea mai mare sursa de proteine.
        E ca si cum i-ai da unui catel sa manance toata ziua iarba.
        Apropo, daca esti asa mare iubitoare de animale, ai facut ceva concret pentru ele? Te-ai dus la vreun adapost de catei sa ajuti? Ai donat bani pentru organizatiile de protectia a animalelor? Cate animale ai in casa?

      • 9
        Mar

        15:15

        Comentariu scris de milla

        Cineva, noi nu am fost de la bun început carnivori, dar ne-am obișnuit să fim (acum mai contează și în ce crezi, în teoria evoluționistă sau cea creaționistă)…și apropo proteine mult mai valoroase sunt și în regnul vegetal…dar asta e întotdeauna scuza carnivorilor și de fapt de vorba de pofta nu de necesitate! :)
        Cât despre ce am făcut și fac…citește mesajele mai vechi…poate te lămurești!

  9. 7
    Mar

    21:29

    Comentariu scris de Dede

    Acum pe bune, cu ce ajuta o haina d-asta?! Sincer, pe langa faptul ca 100 de animale trebuie sa moara ca sa aiba parvenita asta cu ce sa se imbrace 2 zile, mai sunt si urate cu draci hainele astea si daca le poarta, mucea-faimucea nu face decat sa arate ca n-a avut jucarii cand era mica.

  10. 8
    Mar

    7:54

    Comentariu scris de dede

    voi va agitati aici aiurea si pe monica o doare in bascheti de parerile voastre sincer :) )

    • 8
      Mar

      12:25

      Comentariu scris de milla

      Normal că o doare, doar de aia e așa de ”inteligentă”!

      • 10
        Mar

        12:02

        Comentariu scris de alba-ca-zapada

        nu e singura care poarta haine de blana, tutelor

      • 10
        Mar

        12:19

        Comentariu scris de milla

        Ore de ce să nu ne aruncă în cap de la etaj?…n-am fi singurii care am face așa ceva….mă copleșesc argumentele tale albă-ca-zăpada!

      • 10
        Mar

        13:11

        Comentariu scris de alba-ca-zapada

        si pe mine prostia ta , uite eu spre diferenta de tine, decat sa stau sa mananc cacat non’stop (ca in proportie d 70% e numai gura ta aici) m’am inscris intr;o fundatie de voluntariat, pt diferite actiuni, dar in special pt ca vreau sa lucrez cu copii! pentru ca eu ii consider importanti!!!!!!
        dar tu draga mea? ce faci? mananci cacat zilnic aici degeaba, pe langa faptu ca aberezi si te repeti cu aceleasi idei, tu ce faci pentru “bietele” animale??? nimic, iti bati gura inutil de parca asta ar schimba ceva!
        IMPLICA;TE zici ca esti un politician din ala stupid care isi bate gura aiurea, numai nu ai zis ceva d genu “promit sa fac nush ce pt aceste animale” ca atat ar mai lipsi :) ))))
        PUNE MANA SI FA CEVA, UTIL PENTRU TINE SI PENTRU CEI DIN JUR, INDIFERENT CA E VB D ANIMALE UCISE IN ASEMENEA MOD, SAU CA E VB D ACTIUNI D ECOLOGIZARE, SAU CEL MAI IMPORTANT SA;I AJUTAM PE CEI CE AU NEVOIE NE NOI, nu d alta da sa nu ajunga toti nish idealisti si mancatori de cacaO ;)
        succes!

      • 10
        Mar

        13:42

        Comentariu scris de milla

        ȘI de unde știi tu că nu fac?…ești penibilă, foarte penibilă…dar fac abstracție de tine :)

      • 10
        Mar

        13:50

        Comentariu scris de milla

        A da uitasem să-ți zic – ”ești atât de stilată și bine crescută”, mă uimești…
        Dar așa se întâmplă când te copleșește orașul dintr-o dată….se mai întâmplă am mai văzut cazuri…apropo așa a pățit și Monica Columbeanu…dar noi nu am fost duși în eroare…

  11. 8
    Mar

    13:32

    Comentariu scris de Ela

    Milla, stra,stra,stra bunicii nostri au mancat intotdeauna carne si au fost destul de longevivi si sanatosi pe tot parcursul vietii lor,asa ca….carnea nu este atat de nociva dupa cum spui tu, intr-adevar in ziua de azi nu mai mancam nimic sanatos, numai “E-uri ” si tot felul de nenorociri….dar astea sunt vremurile…..LA MULTI ANI !!!!!si tie si tuturor femeilor de pe acest blog….

    • 9
      Mar

      20:57

      Comentariu scris de milla

      Chiar nu-mi dau seama la care ”stră, stră, stră, bunicii noștri” te referi, dar abia de maxim un secol longevivitatea a crescut cu adevărat, omul preistoric era bătrân la 35 de ani, cel medieval în jur de 40, rata de viața a crescut treptat…și asta este strâns legat de felul nostru de a ne alimenta (până la marele descoperiri geografice oamenii aveau o dietă foarte puțin variată, multe legume și fructe au fost aduse totuși de pe alte continente). Carnea sub orice formă (și asta o poate demonstra orice nutriționist) poate fi consumată o dată pe săptămână, sau de mai multe ori, însă să nu depășească o anumită cantitate, nu mai țin minte exact cantitatea, dar parcă era ceva în jur de 300 de grame…se mai ține cont și de calitatea acelui produs (adică dacă e carne dietetică, cât e de grasă etc etc)…așa că nu cred că ai dreptate…omul nu este carnivor, nici măcar omnivor cum este porcul de exemplu, pentru că carnivorii (felinele, canidele etc) au cavitatea bucală altfel formată, au un intestin gros mai scurt, stomacul lor produce alt gen de enzime pentru fermentarea alimentelor ingerate, și la fel e și la omnivori, alte caracteristici și trăsături… NU doar E-urile ne omoară, e vorba și de alte produse alimentare pe care organismul nostru nu le metabolizează adecvat. Acuma să nu crezi că motivul pentru care am renunța la carne a fost ca să-mi prelungesc viața, cât am de trăit atât voi trăi, dar nu-mi place ideea să consum ceva mort…la mine se asociază cumva cu canibalism…știu că sună crud, dar asta este adevărat pentru mine.

  12. 8
    Mar

    16:24

    Comentariu scris de enya

    chiar aseara am dat toporu`n capu` a 2 catelusi draguti :x
    dup`aia i`am jupuit
    si m`am innoit “de paste”
    pe gratis !
    :)
    o idee geniala
    incercati acasa :) )

  13. 9
    Mar

    13:33

    Comentariu scris de mazar fucker

    Multumesc “ela” pentru lamuririle aduse colegului nostru “eu”.M-ai scutit de un efort.

  14. 10
    Mar

    13:52

    Comentariu scris de Dana

    Pt Milla: te invit odată cu mine la nişte centre să vezi prin ce trec nişte bieţi copii cu părinţi care nu consumă carne ;) în proporţie de 60% copiii a căror părinţi refuză consului de carne se dezvoltă mult mai greu, teaca de mielină (conţine 20%proteine, care în timpul dezvoltării fătului şi formării mielinei se preiau din corpul mamei) este foarte slab dezvoltată şi odată cu creşterea aceşti copii pot prezenta scleroză multiplă, modificări senzoriale şi motorii.
    Carnea este foarte importantă în alimentaţia omului, în cantităţi moderate ce e drept şi fără grăsimi, dar trebuie neapărat să existe. Detoxifierea prin cure vegetale e bine venită, dar nu e normal să faci din asta un mod de viaţă.
    Eu una n-aş risca să nasc un copil cu nişte probleme atât de grave doar că mi-e cumva să mănânc ceva ”mort”.
    Cât despre hainele de blană, dacă n-aş şti că acele animale au trecut prin chinuri groaznice, poate aş purta aşa una. Şi nu vă grăbiţi să-mi săriţi în cap, Dumnezeu le-a lăsat pe toate pe pământ pentru ca omul să se folosească de ele, din cele mai vechi timpuri oamenii s-au folosit de pielea şi blana animalelor pentru a se încălzi aşa că nu văd de ce n-am face-o şi astăzi. Ahh… da.. ne-am emancipat, mai bine umplem lumea de plasticuri frabricate ca obiecte vestimentare şi o poluăm prin tot felul de procese, decât să purtăm blănuri de nurcă.
    E aiurea să văd că toţi se bat în piept că fac ceva pt animale când defapt stau doar şi tastează. Oricâte organizaţii s-ar înfiinţa ca să stopeze uciderea animaleler pt. blană, ştim cu toţii prea bine că nu o să aibă succes vreodată. Mai bine v-aţi gândi cum să faceţi aceste procese mai uşoare, mai puţin traumatizante pentru animale, că oricum de murit tot vor muri, chiar dacă nu îşi cumpără Moni, îşi cumpără altcineva haină de blană.
    Şi cel mai tare e că în toate colţurile lumii oamenii mor de foame, şi de altfel şi în România, dar bineînţeles că avem timp să o discutăm pe Moni şi pe cutare, le plângem de milă animalelor, dar de oameni nimănui nu îi pasă. Ne merităm soarta dragii mei, suntem români şi tot timpul ne-am bătut capul pentru orice în afară de ceva important. Vă sfătuiesc să mai înfiinţaţi nişte asociaţii în care să băgaţi bani aiurea, bani cu care ar putea fi salvaţi oameni de la moarte :)

    • 10
      Mar

      13:54

      Comentariu scris de alba-ca-zapada

      sunt intru totul de acord cu tine :)

    • 10
      Mar

      14:12

      Comentariu scris de milla

      Dana, normal că nu sunt de acord cu tine, dar e punctul tău de vedere și îl respect. Exact cum sunt copii care suferă de anumite boli și aparent au o alimentație echilibrată (fie ca sunt sau nu vegetarieni), așa sunt și alții care consumă tot soiul de prostii li nu au nimic..
      Apropo copii nu au voie sa fie vegani (adică să aibă o alimentație exclusiv bazata pe vegetale) proteina animală o pot lua din ouă, lactate, fără să consume carne…așa că după cum am mai zis nu sunt de acord cu tine, dar să nu comparăm cu situația copiilor din centrele de plasament, unde numai mâncare nu mănâncă…
      Și nu vreau să mai scriu de mii de ori ce fac pentru animale, uitați-va la mesajele mai vechi!

      • 10
        Mar

        14:23

        Comentariu scris de Dana

        Eu nu mă refeream neapărat la centre de plasament, mă refeream şi la copii din familii normale, chiar înstărite, şi de asemenea nu mă refeream la alimentaţia copiilor ci la cea a părinţilor care nu consumă carne şi dau naştere copiiilor cu diferite probleme. Laptele matern trebuie neapărat îmbăgăţit cu proteină animală, altfel e ca şi cum i-ai da copilului un soi de apă şi ceva puţini anticorpi, nici nu îl hrăneşte nici nu îl ajută să se dezvolte.
        Nu urmăresc să îmi dai dreptate, fiecare are o anumită viziune a dreptăţii, partea proastă e că astea sunt date statistice, cazuri reale pe care am ajuns să le cunosc şi pe care pe mine una m-au înspăimântat, pentru că la un moment dat nici eu nu dădeam importanţă unei alimentaţii corecte care să conţină şi carne, proteine din orice fel de produs animal.

      • 10
        Mar

        14:24

        Comentariu scris de alba-ca-zapada

        ce faci pt animale? te balacaresti si te certi cu toata lumea p un site…nu te;ai plictisit?????????????????
        treci la fapte

      • 10
        Mar

        14:51

        Comentariu scris de milla

        Dana mulțumesc pentru informații, s-ar putea să ai dreptate…într-o oarecare măsură din acest motiv nu sunt încă vegană, știam că lipsa unei forme de vitamina B în timpul sarcinii duce la o dezvoltare incompleta a fătului, e ceva legat de creier parcă…dar totuși nu cred că am să mănânc carne, pur și simplu iau suplimente de vitamina B și sunt doar lacto-ovo-vegetariană…
        Cum am mai zis,nu-i conving pe alții să facă asta, era doar argumentul meu pentru faptul că eu fac ceva, e doar unul dintre puținele, dar cu blana nu sunt de acord deloc, e ceva de condamnat..părerea mea.
        Tu ziceai la un moment dat de plastice, ai dreptate ele ne omoară, dar dacă am învăța să reciclam plasticele, hârtia, textilele etc…poate am găsi o soluție.

      • 10
        Mar

        15:29

        Comentariu scris de Dana

        Din păcate degeaba facem fabrici de reciclare a plasticului (la mine în oraş este una de ultimă generaţie, dar care din păcate nu a intrat în funcţiune din cauza luptelor politice) dacă nu schimbăm mentalitatea oamenilor. Ne luptăm cu morile de vânt, părerea mea, căci atâta timp cât nu vine schimbarea de jos, de la marea masă, vom vedea în continuare haine de blană din crescătorii unde se practică tortura, plasticuri în loc de haine naturale (mă refer la îmbrăcăminte din materiale naturale, in, mătase etc.)
        Mie una nu mi se pare de condamnat să porţi haine de blană atâta timp cât acele animale n-au fost omorâte prin şocuri electrice sau ştiu eu ce alte forme de tortură şi atâta timp cât eşti un om cu simţul responsabilităţii şi nu-ţi faci o garderobă întreagă din asemenea ”trofee”. Păcat că majoritatea doamnelor care poartă asemenea haine dau mii de euro pe ele şi le poartă ca pe nişte accesorii menite să le diferenţieze pe un prag social, neştiind că în Polonia sau Ucraina blănuri ca ale lor se vând cu câteva sute de dolari.

    • 10
      Mar

      22:00

      Comentariu scris de claudia

      sunt cu totul deacord. pe mine m-au facut in chip si fel “peta” (mai mari protectori ai animalelor de pe acest site), doar pentru ca le-am spus ca sunt lucruri mai importante in aceasta lume decat “vedeta” si blanita ei.

      • 10
        Mar

        22:17

        Comentariu scris de milla

        Comentariu scris de claudia

        IPOCRITO, NU ITI PASA DE OAMENI!!!!!DAR DE ANIMALE DA.NU PREA CRED. UNUIA CARE NU II PASA DE SPECIA LUI NU ARE CUM SA II PESE DE …NIMIC……..AI AUZIT DE ECHILIBRU???? ….CE MA CHINUI SA ITI EXPLIC SAU SA ITI IMPUN NORMALUL MEU. FIECARE CU NORMALUL LUI

        Ce mai zici acum de cei care te-au făcut în chip și fel..poate erau și motivați?…și nu am făcu decât să dau copy-paste…

  15. 10
    Mar

    13:55

    Comentariu scris de alba-ca-zapada

    si probabil “milla” ai creierul atrofiat ..pt ca mananci numai frunze d salata :) )))))))

    • 10
      Mar

      13:59

      Comentariu scris de milla

      ȚI-am mai zis că ești prost crescută , nu mi-am schimbat părerea… :)

      • 13
        Mar

        0:05

        Comentariu scris de claudia

        Comentariu scris de claudia

        pe uni ii preocupa cum se imbraca vecinu, in cazul de fata vedeta in ghilimele de riguare.ce se intampla cand sunt oameni aruncati din tramvai pt simplu fapt ca sunt “boschetari”ca tot ne place noua sa folosim cuvintele astea.ce se intampla?????nimic radeti ca oligofreni ce sunteti si sariti sa ii bateti pe cei care vor sa ii ridice …….despre aceste incidente ar trebuie sa scrieti, asta ar trebui sa va preocupe, nu cu ce se imbraca cutare.RUSINE SA VA FIE LA TOTI.IPOCRITIILOR!!!!!VAI CUTARE SI-A LUAT HAINA DE BLANA CU 1000 EURO, DAR NU A ARUNCAT PE NIMENI DIN TRAMVAI, NU A SCUIPAT PE NIMENI PE STRADA, ETC ETC……TOTI AVETI FACULTATI, DAR NICI UNUL NU STITI CE ESTE ACEEA OMENIE!

        acesta a fost primul meu comentariu.nu iti era adresat nici tie, nici celorlalti care au postat comentarii era adresat autorului acestui articol si in special al “ziaristilor de elita”.in schimb tu ai sarit ca un animal la atac.daca nu ai fii asa ingradita si ai avea forta sa vezi dincolo de lumea ta, pentru ca fii sigura ca exista ….ti-ar fi mai usor sa accepti si alte puncte de vedere fara sa o iei asa personal.eu nu incerc sa iti schimb gandirea si nici sa manipulez, imi exprimam LIBER parerea , numai ca tu mila nu poti accepta nimic din ce nu apartine normalului tau.

    • 10
      Mar

      14:02

      Comentariu scris de Dana

      Te rog să nu fii rea, intenţia mea nu a fost să o jignesc pe Milla, a fost doar să îi dau un exemplu de ceva care chiar se întâmplă şi cu care din păcate mă confrunt destul de des :)

      • 10
        Mar

        14:27

        Comentariu scris de alba-ca-zapada

        nu are nici o legatura cu tine stai linistita, dar m;am saturat d aceasta MILLA ..mila cui??:)))
        cand cineva isi spune punctu de vedere , imediat sare fiinta asta si incepe sa manance cacat, fata draga fiecare om are parerile lui si punctu lui de vedere, si din punctul meu de vedere dana a spus lucrurilor pe nume, si nu e prima nici singura nici ultima, dar tu cum vezi ca cineva nu e de acord cu idea ta d rahat incepi sa improsti cu cacat aiurea in oameni!
        scuzati;mi limbaju dar m;am pliktisit d fatuca asta!

      • 10
        Mar

        14:41

        Comentariu scris de milla

        Dragă alba-ca -zăpada…eu am vorbit pertinent cu fiecare persoană singura care,dă-mi voie să te citez :”improsti cu cacat aiurea in oameni!”..ești tu, eu nu am jignit pe nimeni și nu-mi permit un asemenea limbaj și dacă te plictisește acest subiect te-am invitat să ne scutești de prezența ta…pe mine nu m-a plictisit și am chef să am opinii,ok?
        Și eu respect părerile celorlalți, faptul că aduc argumente pro sau contra ține de opinia mea personală vizavi de subiect…acestea sunt principiile de bază a unei discuții…iar tu ești o mahalagioaică care jignește pe fiecare ce gândește altfel decât tine !

  16. 10
    Mar

    14:42

    Comentariu scris de Ela

    Ai perfecta dreptate Dana,asa este, si carnea care este o sursa de proteine ( poate cea mai importanta sursa ),care chiar are un rol important in viata oamenilor, Milla este fata buna,foarte visatoare si idealista,dar nu este ….realista sau cel putin nu incearca sa fie…..parerea mea,indiferent ce gandim si indiferent de convingerile noastre,trebuie sa fim realisti…..si Milla ,ai inteles fff bine la ce m-am referit cand am scris ” stra,stra,stra bunicii nostrii ” ,fi sigura ca nu m-am referit la oamenii de la inceputul omenirii….si ai dreptate intr-un fel,rata de viata a crescut treptat….dar eu nu am vrut s-o iei mot -a-mot….si tu stii fff bine……asa ca, fetelor, fiecare are parerea lui si trebuie s-o respectam,fie ca ne convine sau nu….sa fiti iubite !

    • 10
      Mar

      14:55

      Comentariu scris de milla

      Ela mulțumesc pentru apreciere…dar dacă ”idialismul” meu ar strica,atunci să mă judecați, dar atât timp cât nu fac rău, dar mai degrabă bine..nu înțeleg… unde greșesc?

  17. 10
    Mar

    15:01

    Comentariu scris de Ela

    Iubito,Milla,tu nu gresesti,esti doar fff visatoare si idealista,numai ca….idealul spre care tinzi este utopic….crede-ma,n-o spun cu rautate….asa a fost,este si va fi cat va exista lumea pe acest pamant ( ca si cu coruptia….ea a fost,este si va fi tot timpul,asa este in firea lucrurilor )…..si apropoo,am fost fff curioasa cand ai folosit cuvantul “vegana” ….este prima oara in viata cand il aud….l-am cautat in dex online al limbii romane….dar nu l-am gasit….tu de unde l-ai luat Milla ??? te intreb din curiozitate…nu este nimic ironic in intrebarea mea…

    • 10
      Mar

      15:10

      Comentariu scris de milla

      Caută pe net..nu toți termenii sunt incluși în DEX…

  18. 10
    Mar

    16:11

    Comentariu scris de enya

    milla, acum mananc un caine prajit :) )
    =p~
    delicios.
    pe bune, si aia de pe strada sunt deosebit de gustosi

  19. 10
    Mar

    16:58

    Comentariu scris de Ela

    Enya,nu fi rautacioasa,nu prea dai dovada de maturitate….trebuie sa respecti toate parerile si ideile celorlalti, indiferent daca-ti convine sau nu….daca vrei sa servesti la masa un caine prajit du-te in China sau Vietnam….acolo iti poti satisface poftele culinare,iar ca desert poti manca gandaci de toate felurile….asta ti-am spus-o ,ca sa vezi ca oricine poate fi usor rautacios si ironic….sa fi iubita !

  20. 10
    Mar

    20:49

    Comentariu scris de Ela

    Cu multa placere , mazar fucker !

  21. 10
    Mar

    21:46

    Comentariu scris de enya

    ela, si tu sa fii iubita :)
    nu sunt rautacioasa, nici ironiva. doar va impartaseam o reteta culinara extraordinara .
    ps: nu trebuie sa ma duc pana in China/Vietnam. pot sa mananc caine prajit si in Romania.
    =p~
    va recomand din inima

  22. 10
    Mar

    21:48

    Comentariu scris de enya

    ironiCa*

  23. 10
    Mar

    22:27

    Comentariu scris de Ela

    esti incorigibila , enya !

  24. 10
    Mar

    22:31

    Comentariu scris de Ela

    bine,multumesc pt. reteta si sfaturi, am sa tin cont ,enya !

  25. 10
    Mar

    23:08

    Comentariu scris de enya

    cu cea mai mare placere :)
    ps : e bun si fiert

  26. 11
    Mar

    15:58

    Comentariu scris de masini second hand

    nu o suport pe fiinta asta..cu toate ca suntem nascuti amandoi pe 08.ianuarie

  27. 12
    Mar

    12:10

    Comentariu scris de Cristina

    Multe spun ca nu sunt de acord cu aceste haine, insa multe o spun in contextul in care nici macar nu isi permit.Daca s-ar schimba insa situatia…in mod sigur un numar considerabil de femei ar fi tentate sa cumpere.Mai ganditi-va inainte sa fiti atat de revoltate.Nu Monica a cerut sacrificarea animalelor , care-i problema? Daca animalele nu ar mai fi sacrificate de alti disperati dupa bani , atinci nici ea nu ar mai purta asa ceva.Inainte de toate cred ca ei ar trebui sa fie luati la 11 metrii si jumuliti de piele, cei care detin aceasta afacere. Ce articol plin de ranchiuna…fara prea mult sens insa :) )

    • 12
      Mar

      15:07

      Comentariu scris de milla

      Să știi că o industrie există deobicei pentru că vinde și nu invers…e vorba de cerere și ofertă…dacă nu ar exista femei care să-și dorească așa ceva, nu ar fi și minți meschine care să sacrifice animale…
      Gândește-te că oameni care ”au atâta inima” să facă așa ceva ar găsi și alte modalități numai să facă bani…dar atâta timp cât se cere, animalele vor fi chinuite..orice rău există pentru că noi îl admitem.

  28. 13
    Mar

    3:25

    Comentariu scris de alba-ca-zapada

    millo mai taci naibii…ca toate propoziitile tale suna la fel…dai p’afara de inteligenta…nu toti trebuie sa gandim ca tine, in fond nici un OM nu e de acord ca animalele astea sa fie chinuite si jupuite de vii…dar fiecare isi exprima naibii punctu de vedere, si la noi in tara asta de cacao CHIAR SUNT LUCRURI MULTTTTT MAI IMPORTANTEEEEE!!!!!! ASA CA scuteste;na cu ideile tale fixe, ieftine si proaste!!!!!!!!pune mana si infiinteaza un ONG si fa ce ceva in pana mea, ca de dat din gura poate orice retardat!!!!!!

  29. 13
    Mar

    10:18

    Comentariu scris de Joice

    Doamneeeee a tunat si v-a adunat! Am si eu documentarul ala, nu m-am uitat decat la 10 minute. Ca n-are rost sa imi fac rau asa ….. de dragul de a-mi face rau. Am prins ideea. Oamenii sunt mai animale decat animalele. Si-acum ce sa fac? Sa ma dau eu cu curul de pamant ca sunt altii monstri? Nici nu ma gandesc!

    A spus cineva aici un lucru intelept: asa cum sunt ferme de animale crescute pentru carne, asa sunt si ferme de animale crescute pentru blana. Deci revoltati-va impotriva amandurora daca tot sunteti asa umanitari, si eventual puteti sa va faceti vegetarieni!

    Mi-e asa o sila de oamenii exagerat de justi. Ok, tu nu porti blana, I get it. Nu-i omori pe cei care poarta, e vorba de liberul arbitru.
    Nu-i iau partea Monicai. N-o suport. E o taranca proasta parvenita. Blanurile alea nu si le-ar fi permis in 1000 ani daca nu era Iri. Dar mai sunt atatea celebritati care au muncit mult pentru banii care ii au si in cazul asta nu are nimeni nici un drept sa le dicteze cum sa-si cheltuie banii.

    Daca nu stiati, sunt oameni care platesc mii de euro pe an ca sa se duca sa vaneze. Nu pentru blana, nu pentru carne, ci pentru un trofeu. Eu pe aia i-as omori.

    Aaaaaaaa si ca sa va iau putin peste picior. Cati dintre voi viitori PETAisti aveti ceva de piele? Hai, gagici, macar o pereche de pantofi de piele nu se poate sa n-aveti. Sau sa nu va doriti. Sau ca tot e trendi flendi, cate dintre voi nu v-ati cumparat o gecuta de piele? Sau nu v-ati dori?

    Personal, am o caciula de blana de vulpe. Nu am vrut sa fie neaparat de vulpe, putea sa fie de orice animal, chiar si sobolan, atata vreme cat arata ca pufoshenia care o am. Si am vrut neaparat sa fie blana naturala, pentru ca o caciula de blana artificiala arata … penibil. Si n-a costat mii de euro. Sunt un om mai rau pentru asta? Sunt un om mai rau decat aia care ii vezi la stirile de la ora 5 pentru ca mi-am facut un moft? I think not.

    Si mai am boala si pe vegetarieni. Nu pe toti. Doar pe astia care comenteaza. Care sunt cei mai puri pentru ca sunt vegetarieni. Si asta tot snobism se numeste. Si mi se pare mai grav decat snobismul Monicai.

    • 13
      Mar

      15:20

      Comentariu scris de alba-ca-zapada

      chestiile astea care le;ai punctat tu mai sus sau discutat de luni de zile aici..in special cu geaca d piele, sau pantofii.cizmele ..etc…
      dar nu vegetarienii..ma rog asa zisii vegetarieni care se bat cu pumnu;n piept aici sustin ca ei poarta incaltaminte de cauciuc…sau ma rog hai sa nu mai fim rautaciosi poarta “piele ecologica”
      LOL

  30. 14
    Mar

    13:27

    Comentariu scris de bch ebfceb ciu

    s-o ia dracu pe monica asta 8-|